26 Mart 2011 Cumartesi

Sıkıldım!



Sıkıldım bu hayattan, böyle tek düze yaşamaktan.Zaten vizeler geliyor ondan dolayı da bir sinir var.Her an sinir katsayım artıyor.Saçma salak insanlara çok değer veriyorum onu da hatırlıyorum ara sıra.


Ne kadar mal ve salakça zaman geçiriyorum lan diyorum kendi kendime.Şöyle dönüp bi geriye baktığımda bana elle görülür gözle tutulur (tam tersi olacak biliyorum) bir şey veren yok.Hep bir şeyler veren benim.


Mal mıyım amk neyim diyorum kendi kendime.Zaman zaman böyle mallıklar yaparım ve geç farkına varırım.


(isyankar liseli mod on) diyeceksiniz onu da biliyorum ama dertleşmem lazım! birilerine içimi dökmem lazım...


Yoksa yine kendimi kaybedip yapacaklarımdan korkuyorum...ya da yapamayacaklarımdan.




Neyse yine de siktir et dostum belki yaşamak budur ne dersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder