3 Temmuz 2016 Pazar

Olmadı, Olduramadım.

Hayat dediğin o kadar garip bir şey ki, anlayamıyorsun. Bu bloğu taa ilk sevgilimden ayrıldığımda açmıştım 2009'da. 7 yıl geçmiş. 7 yılda hayatımdaki bütün kadınlar burada yer aldı. Hepsinin acısını burada yaşadım resmen.

Hepsini burada unuttum.

Asla okumayacakları şeyleri yazdım buraya. Okusalar fikirleri değişir miydi?

Bilmiyorum.

Olmadı işte, olduramadım diyorum bazen.

Çok çabalamak işe yaramıyor. Sevmek de işe yaramıyor. Yarasaydı beni severdi.

Sevmedi lâkin.

Dokurdu bana.

Dokunmadı...

Bana sevecen gözlerle bakardı.

Bakmadı.

Daha ne yapabilirdim ki? Hiçbir şey.

Olmuş bitmiş bir şey işte. Oldu ve bitti.

Bütün gerçekliğiyle gözümün önünde duruyor hepsi.
Geçen koskoca yıllar birer yalanmış, her şey zaten yalan değil midir aslında? biz onları görmek istediğimiz şekilde görür ve yorumlarız.

Sonra maskeleri düşer ve görürüz gerçekliklerini.

Gördük de.

Dediğim gibi, olmadı, olduramadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder